loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 985 شنبه 30 اردیبهشت 1391 نظرات (1)

گوناگون ما کاربردی

پیشنهاد گچساران کلیک برای آیفون و اندروید شما:

 در این پست از گچساران کلیک برای آیفون و اندرویدیها ،اپلیکیشن‌های زیر را معرفی کردیم:

 ES File Explorer: به کمک این اپلیکیشن رایگان که مخصوص گوشی‌های اندروید است، می‌توانید از راه دور به کامپیوتر خود وصل شوید و فایل‌های داخل آن را به راحتی مدیریت کنید.

iFiles: کارکرد این اپلیکیشن مانند ES File Explorer است با این تفاوت که مخصوص گوشی‌های آیفون است و برای استفاده از آن باید هزینه‌ای را پرداخت کنید.

تجربه کنید..!

نرم افزار های مفید آیفون و اندروید+گوگل درایو

 گوگل درایو: گوگل درایو سرویس جدید گوگل است که شما به کمک آن می‌توانید فایل‌های مختلف خود را در آن قرار دهید و در هر مکان و زمانی که به آنها نیاز داشتید، تنها با داشتن یک خط اینترنت و وصل شده به حساب گوگل درایو خود، به آنها دسترسی داشته باشید. گوگل درایو را می‌توان سرویس مشابه‌ی دراپ باکس دانست که امکان آپلود هر گونه فایل مانند ویدیو، عکس، گوگل داکس، پی‌دی‌اف و... در آن وجود دارد. اگر نمی‌دانید گوگل داکس چیست و علاقه به یادگیری آن دارید، می‌توانید در دوره‌ی گوگل داکس درسنامه شرکت کنید. برای این کار تنها کافی است یک ایمیل خالی به googledocs@darsnameh.com بزنید.

 Sky View/ Sky Map: اگر علاقه به ستاره‌شناسی و آسمان در شب دارید، اپلیکیشن Sky View و Sky Map بدرد کار شما می‌خورند. به کمک این اپلیکیشن‌ها که Sky View برای گوشی‌های آیفون و Sky Map برای گوشی‌های اندروید است، شما می‌توانید به راحتی و سادگی هر چه تمام‌تر و با گرفتن گوشی هوشمندتان به سمت آسمان، ستاره‌های مختلف در آسمان را به صورت مجازی و همراه با اطلاعات مختلف مشاهده کنید. به عنوان مثال شما به کمک این اپلیکیشن می‌توانید اسم هر ستاره، فاصله‌اش از زمین و... را مشاهده کنید. (دانلود نسخه آیفون- دانلود نسخه اندروید)

 زنگوله: زنگوله اپلیکیشنی رایگان برای گوشی‌های آیفون است که برای کودکان طراحی شده است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید به مجموعه‌ای مختلف و جذاب از شعرها و داستان‌های کوتاه برای کودکان دسترسی پیدا کنید و این داستان‌ها را با صدای خودتان برای کودکان بخوانید و یا به کمک این اپلیکیشن به داستان‌ها و شعرها گوش کنید. علاوه بر این، به کمک این اپلیکیشن می‌توانید از طریق فروشگاه آن، داستان‌ها و شعرهای جدید را خریداری کنید.

 Instacanv.as: اگر شما از کاربران اپلیکیشن اینستگرام هستید و علاقه به چاپ عکس‌های خودتان و یا دیگران بر روی بوم‌های نقاشی سیاه و سفید رنگ دارید، به کمک وب‌سایت اینستاکنوس می‌توانید این کار را انجام دهید. 


دانلود iAidsoft نرم افزار ی ساده و در عین حال قدرتمند برای ویندوزجهت  بازیابی فایلهای از دست رفته شده .با این نرم افزار قدرتمند و کم حجم دیگر نگران فایلهای پاک شده حتی از سطل آشغال   ویندوزتان هم نباشید.بازیابی فایلهای پاک شده فرمت شده پارتیشنها و درایوها حتی با گذشت زمان زیاد از پاک شدن فایل،از تعدادی از ویژگیهای این نرم افزار میباشد .تا استفاده نکنید از راحتی کارو درعین حال قدرت بسیار نسبت به حجم کم آن مطلع نخواهید شد.در پستهای اینده حتما تعدادی اط نرم افزاد سرآمد بازیابی اطلاعات را بهمراه آموزشهای انها در یک یا 2 پست در گچساران کلیک قرار خواهیم داد .

برچسب ها دانلود iAidsoft ،دانلود دانلود iAidsoft ،دانلود رایگان دانلود iAidsoft ، , دانلود از گچساران کلیک دانلود iAidsoft , نرم افزار دانلود iAidsoft گچساران کلیک،در گچساران دانلود iAidsoft , دانلود iAidsoft را در گچساران کلیک دانلود کنید،دانلود iAidsoft را در گچساران کلیک و رایگان دانلود نمایید، , رایگان در گچساران گایک با ر , وبسایت Instacanv.as،معرفی ر از گچساران کلیک،با گچساران کلیک با شید , چاپ عکس های گرفته شده با اینستاگراه در ر , اینستگرام در Instacanv.as , آموزش گچساران کلیک از Instacanv.as , زنگوله , سایت زنگوله , آموطش سایت زنگوله , نرم افزار زنگوله , آموطش نرم افزار زنگوله در گچساران کلیک , در گچساران کلیک آموزش زنگوله , آموزش رایگان زنگوله در گچساران کلیک , Sky View/ Sky Map،دانلود از گچساران کلیک نرم افزار Sky View/ Sky Map،نرم افزار Sky View/ Sky Map،Sky View/ Sky Map , گوگل درایو را از گچساران کلیک دانلود نماییدفSky View/ Sky Map , گوگل درایو , دانلود گوگل درایو از گچساران کلیک , در گچساران کلیک مستقیما دانلود کنید گوگل درایو , گوگل درایو دانلود از گچساران کلیک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahsa dareshori در تاریخ 1348/10/11 و 7:34 دقیقه ارسال شده است

ricovery my file ro bezarid ba crck


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 19,912
  • بازدید سال : 130,407
  • بازدید کلی : 3,387,695
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner