loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 1443 یکشنبه 14 مهر 1392 نظرات (8)

مکتب خونه اولین آکادمی حرفه ای آنلاین فارسی

یادبگیرید و یاد بدهید!

 maktabkhone/academy

مکتب خونه یک آکادمی آنلاین رایگان بزبان فارسی میباشد.در مکتب خونه میتوانید  سر کلاس درس اساتید  مطرح از دانشگاه های تراز اول کشور و خارج از کشور بنشینید.دروسی که در مکتب خانه ارائه میشود   توسط طیف وسیعی از کاربران  اعم از اساتید و دانشجویان در کلاس درس بصورت تصویری و با کیفیت نسبتا خوب ضبط شده و در اختیار کاربران بصورت کاملا رایگان ارائه میشود. حس خیلی خوبیست که یک سایت یا بهتر بگوییم یک آکادمی آنلاین کاملا فارسی  به صورا رایگان و بدونه هیچ زحمتی برای  کاربران از هر رشته ای،دروس  تخصصی را از  سر کلاس درس دانشگاه های مطرح و تراز اولی مثل صنعتی شریف آماده میکنند و کاربر براحتی  میتواند آنها را مشاهده و با هر کیفیتی  دانلود نمایید.ویدیوها با ترتیب خوبی و باتوجه به زمان مناسب شان(تقریبا با تاخییر کوتاهی از زمان ارائه شان در دانشگاه) در سایت قرار داده میشوند.سایت محیطی  تقریبا ساده دارد که کمتر احتمال گم شدن در آن وجود دارد.رشته های تحت پوشش مکتب خونه  از هر نوع رشته ای میباشد و همینکه در حال افزایش میباشد خود خبر خوبیست.طیف وسیعی از رشته ها و دانشگاهها  با مکتب خونه همکاری میکنند.از رشته های آمار و احتمال مهندسی ،مکانیک کوانتیک تا انواع مهندسی و رشته های برنامه نویسی و الکترونیک و بسیاری زشته های دیگر.

نکته مهم و متمایز کننده مکتب خونه با سایتها و خدمات آنلاین مشابه فارسی (که تعدادشان بسیار بسیار کم میباشد متاسفانه) مانند  درس نامه و کلاس درس در اینست که ،مکتب خونه  با طیف وسیعی از دانشگاهها و اساتید و کاربران و آکادمی های آنلاین که بصورت تخصصی در این ضمینه کار میکنند،همکار است و از انها در پیش برد اهداف خود و برای بالا بردن سطح آموزش آنلاین استفاده میکند.

مطمئنا در هر رشته ای که درس بخوانید،در هر دانشگاهی و یا حتی اگر هم رشته ای را بصورت آکادمیک دنبال نکنید،این یک فرصت بسیار عالی و کم نظیر برای  درس خواندن در رشته مورد علاقه تان با بالاترین کیفیت ها و استاند اردهای روز کشور و حتی دنیاست.نشستن پای درس اساتید و دانشگاههای بزرگی چون دانشگاه صنعتی شرف و دانشگاه اصفهان،خان آکادمی و... فرصتی نیست که در هرزمان و برای  هر شخصی اتفاق بیافتد.لااقل برای خود من که هم دانشجوی برنامه نویسی هستم  و هم بصورت حرفه ای سعی در بالابردن سطح دانشم در این رشته دارم،مشاهده و دانلود رشته برنامه نویسی امسال  دانشگاه صنعتی شریف با استاد محمد صالحه از اساتید بنام این رشته و دارای چندین مدال طلا المپیادهای مختلف در رشته کامپیوتر و سابقه و شهرت فراوان،یک آرزو ست که میتوانم بگوییم به واقعیت پیوسته.

رشته هایی که در مکتب خونه ارائه میشوند:

رشته های مختلفی در مکتب خونه ارائه میشوند که میتوانید با مراجعه به سایت از کمیت و کیفیت آنها مطلع شوید.اما بازهم لازم است تکرار کنم که مهمترین حسن مکتب خونه بنا به گفته سازندگان این سایت بسیار مفید در وب فارسی،اینست که سایت تازه شروع به فعالیت کرده است،و امید است در آینده و بزودی به رشته های تحت پوشش توسط ان افزوده شود.

هدف از راه اندازی مکتب خونه

هدف مکتب خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه ی فارسی زبانان است. ما اعتقاد داریم که هیچ کس نباید به خاطر هیچ چیز از لذت یاد گرفتن محروم شود. نباید سن و سال یا مکان و موقعیت و امکانات مالی افرادی را از یاد گرفتن و موفقیت باز دارد.

 

مکتب خونه بنا دارد تا بستری نرم افزاری مناسبی بسازد که در آن هر کس بتواند یاد بدهد و یاد بگیرد. اگر آموزگار هستید بتوانید کلاس خود را ایجاد کنید و به هزاران دانش آموز از سرتاسر جهان یاد بدهید و اگر دانش آموز هستید در کلاس های دلخواهتان شرکت کنید و درباره ی هزاران موضوع یاد بگیرید.

 

رایگان بودن و عام المنفعه بودن یکی از نقاط قوت مکت خونه

مکتب خونه یک بنیاد عام المنفعه با اهدافی بلند پروازانه است. مکتب خونه کاملا بر پایه ی کمک های مادی و معنوی افراد خیر خواه اداره می شود. ما گروه بسیار کوچکی هستیم اما از کمک های بی دریغ افراد زیادی استفاده کرده و خواهیم کرد تا بتوانیم فردایی روشن تر بسازیم.

 

مزیت های آموزش آنلاین مد نظر مکت خونه

خوشبختانه در حال حاضر فناوری با ما همراه شده است. رایانه و اینترنت امروز این امکان را می دهد که شما در هر جا و هر زمان که بخواهید هر چه را دوست دارید فرا بگیرید. شما می توانید بر اساس سرعت مورد نیاز خود و بر اساس میزان علاقه و زمانی که دارید از امکانات مکتب خونه استفاده کنید.

ویدیو های آموزشی :

محتوای اصلی کلاس ها به صورت فیلم هایی است که هر کدام به موضوعی خاص می پردازند. این فیلم ها برای کلاس های قدیمی یک جلسه از یک کلاس دانشگاهی و برای کلاس های جدید به یک موضوع از درس می پردازد.

انجمن :

انجمن به دانش جویان این امکان را میدهد که درباره ی موضوعات مختلف هر کلاس به سوال و جواب بپردازند. در واقع بخش قابل توجهی از سوالات دانش جویان در انجمن ها به وسیله ی دانش جویان دیگر پاسخ داده می شود.

 

آزمون بعد از هر درس :

بر اساس مطالعات انجام شده، پاسخ دادن به یک سوال بعد از یاد گیری یک مطلب، کمک بسیار زیادی به تثبیت آن موضوع در ذهن می کند. در مکتب خونه این امکان وجود دارد که آموزگاران در هر مقطعی از هر ویدیو یک سوال چند گزینه ای مطرح کنند.

 

امکان ثبت نام در کلاس :

دانش آموزان می توانند در هر تعداد کلاس که بخواهند ثبت نام کنند و از محتوای آن کلاس به صورت رایگان و بدون محدودیت استفاده کنند.

 

فایل ها و لینک های مربوط :

فایل ها و لینک های مربوط به آن موضوع شامل اسلاید یا جزوه مربوط به هر ویدیو در کنار آن قابل دسترس است.

 

محتوا و فیلمهای مکتب خونه از کجا و توسط چه کسانی و سازمان هایی تامین میشود:

نقش دانشگاه صنعتی شریف در مکت خونه

بخش وسیعی از محتوای مکتب خونه با همکاری و اجازه ی دانشگاه شریف تهیه شده است. دانشگاه شریف با این کار به مکتب خونه کمک می کند تا امکان استفاده از درس های یکی از بهترین دانشگاه های ایران را برای دانشجویان در سراسر جهان فراهم کند. این درس ها شامل بهترین کلاس ها در دانشکده های ریاضیات و فیزیک دانشگاه شریف است که با تلاش دانش جویان و اساتید این دانشگاه ضبط شده است. مالکیت معنوی این محتواها متعلق به دانشگاه شریف است و مکتب خونه فراهم کننده ی بستری است برای گسترش دسترسی این دروس.

 

درس های داوطلبانه

بخش دیگری از محتوای مکتب خونه از طریق آموزگاران دیگری تهیه می شود که بدون چشم داشتی عاشق یاد دادن هستند. در حال حاضر درس الکترونیک 1 در مکتب خونه قرار دارد و به زودی درس های بیشتری از این دست در موضوعات مختلف به مکتب خونه اضافه خواهد شد.

 

خان اکادمی

بخشی از محتوای مکتب خونه را ویدیوهای خان آکادمی درباره ی ریاضیات، علوم و علوم مالی تشکیل می دهد. مکتب خونه این کار را برای تسهیل دسترسی به این محتوا برای کاربران ایرانی انجام می دهد.

 

برای مشاهده فیلم ها و درس مکتب خونه حتی نیازی به ثبت نام هم نیست..! این یعنی امکان استفاده از سایت و محتوای آموزش آکادمیک با کیفیت بالا از مکتب خونه بدونه هیچ محدودیتی توسط  هر کاربری .همانطور که میدانید برخی سایتها که حتی شاید حوضه تخصص شان و محتوایشان خیلی کمتراز مکتب خونه هم باشد،برای استفاده از محتوایشان  محدودیت هایی قائل میشوند ،اما مدیران  مکتب خونه با وجود اینکه امکان ایجاد محدودیت برای دسترسی به محتوا را نیز براحتی داشته اند،اما نشان داده اند که کاملا به  اهداف رایگان بودن و عام المنفعه بودن اعتقاد دارند و عمل میکنند پس بهترین کاری که میتوان انجام داد،که البته برای کاربر نیز خالی از  منفعت نخواهد بود،ثبت نام در سایت و عضویت در خبرنامه  مکتب خونه است.با این کار هم بصورت رسمی در کلاسها  ثبت نام کرده اید و امکان شرکت در امتحانات را نیز خواهید داشت و هم اینکه جدیدترین اخبار و رشته ها و دروس ارائه شده در مکت خونه را درون ایمیلتان دریافت خواهید کرد.

مطمئن هستم کمتر کاربری است که این فرصت رایگان و عالی را از دست بدهد،چه دانشجو باشید،چه کاربر علاقه مند و حتی  کاربر عادی ولی کنجکاو،این یک فرصت مناسب برای درس خواندن با بالاترین استانداردها و کیفیت میباشد.

برای حمایت از مکتب خونه میتوانید آنرا از طرق مختلف در اینترنت و شبکه های اجتمایی به اشتراک بگذارید تا شما هم در این حرکت بسیار پسندیده سهیم باشد. از طریق آدرس زیر میتوانید به سایت مکتب خونه مراجعه نمایید و از  دروس و فیلمهای  ارائه شده  آن استفاده نمایید:

 

http://maktabkhooneh.org

 

 

علی جمشیدی فر/گچساران کلیک

منابع:مکتب خونه  || گچساران کلیک 

 

 

به ما در شبکه های اجتمایی بپیوندید:  

https://twitter.com/gachsaran_click

https://www.youtube.com/user/alijamshidifar

https://www.facebook.com/gachsaran.rzb.ir

 

برچسب ها مکتب خونه،آکادمی آنلاین فارسی مکت خونه , مکتب خونه جایی برای یادگرفت و یاددادن , بهترین سایت آموزشی آکادمیک فارسی مکتب خونه , مکتب خونه در گچساران کلیک , آموزشهای تصویری از اساتید دانشگاه صنعتی شریف , آموزش های تصویری از اساتید بنام ایرانی در همه رشتهها , درس خواندن آنلاین در مکت خونه , درس خواندن آنلاین در دانشگاه صنعتی شریف با مکتب خونه , با مکتب خونه در دانشگاه های معتبر ایرانی و خارجی درس بخوانید , بهترین سایت آموزشی و آکادمیک ایرانی , آموزش رایگان همه رشته ها در مکت خونه , در مکتب خونه برایگان در دانشگاه صنعتی شربف درس بخونید , چگونه بصورت آنلاین درس بخوانیم؟ , بهترین سایت آموزشی ایران مکتب خونه , در مکتب خونه درس بخوانید و امتحان بدهید , فیلم های آموزشی از دانشگاه صنعتی شریف , بهترین فیلمهای ضبط شده از کلاس درس اساتید دانشگاه صنعتی شریف , فیلم آموزش برنامه نویسی تحت وب استاد محمد صالحه , فیلمهای آموزشی از دروس مختلف دانشگاهی در ایران , مکت خونه،خان آکادمی،تخته سفید،کلاس درس،گچساران کلیک ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمید رضا زخشار در تاریخ 1392/11/01 و 16:17 دقیقه ارسال شده است

سلام.لطفا جواب من رو بدهید .من نمیتوانم در مکتب خونه تون ثبت نام کنم.خیلی متشکرم
پاسخ : سلام دوست عزیز.باید تو سایت مکتب خونه برید و از طریق قسمت تماس با ما در سایت مکتب خونه این مشکلتون رو گزارش بدید.با تشکر

این نظر توسط alijam در تاریخ 1392/08/03 و 21:47 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز جناب "حناآه" منظورتون رو درست متوجه نشدم و لی از اونجایی که قبلا کامنتهایی با مظمون ... ارسال کرده بودید،از تایید نظرتون معذوریم.لطفا از کلمات مناسب استفاده کنید.تا امکان تاییدشون برای ما هم باشه.ممنون و امیدوارم به دفعه بعدی و بلاک شدن آدرس ای پی و مک تون منجر نشه.

این نظر توسط مینا در تاریخ 1392/08/03 و 0:24 دقیقه ارسال شده است

جالب بودشکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1392/08/02 و 23:48 دقیقه ارسال شده است

بسیار ممنون بخاطر معرفی این سایتهای مفید.عالی بود.فقط میتونم همینو بگم دوست عزیز
پاسخ : خواهش.اما به نظرم بهتره از خود بچه های مکتب خونه تشکر شه

این نظر توسط farhad sh در تاریخ 1392/07/26 و 14:28 دقیقه ارسال شده است

بازهم تشکر.انصافا سایت معرفی کردید.خیلی بدرد من خورد.بازهم سپاساز اینمطلب مفید.موفق باشید
پاسخ : خواهش دوست عزیز.و تشکر از شما به خار کامنت.بهتره از دوستان مکتب خونه تشکر شه

این نظر توسط farhad sh در تاریخ 1392/07/26 و 14:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر.بسیار عالی و مفید بود.لطفا بازهم از این سایتهای اموزشی معرفی کنید.سایتهای مفید فارسی.سپاس
پاسخ : خواهش دوست عزیزم.حتما. سایتهای خوب و مفید فارسی ربان بسیارند اما متاسفانه ما اغلب از اونها غافلیم.اگر شما هم سایت خوبی میشناسید،معرفی کنید و به اشتراک بزارید.تشکر

این نظر توسط ذهدی در تاریخ 1392/07/17 و 13:37 دقیقه ارسال شده است

بسیار سپاسگذارم .بسیار مفید بود
پاسخ : خواهش دوست عزیز

این نظر توسط مهدی در تاریخ 1392/07/14 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

ممنون لطفا راهنمایی کنید که چگونه باید در کلاسها ثبت نام کنم؟مم
پاسخ : ایمیلتون رو در کادر عضویت در خبرنامه بدید.میتونید با خود سایت هم از طریق تماس با ما در ارتباط باشید


کد امنیتی رفرش
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 38
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 228
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 228
  • بازدید ماه : 20,111
  • بازدید سال : 130,606
  • بازدید کلی : 3,387,894
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner