loading...
گچساران کلیک
جدیترین مطالب،استخدامیها و آموزشهای تصویری را در ایمیلتان دریافت کنید

برای دریافت جدیدترین مطالب و آموزشها و همچنین خبرها و استخدامیها فقط کافیست ایمیلتان را در کادر زیر وارد نمایید و در "خبرنامه گچساران کلیک"عضو شوید.بصورت اتوماتیک ایمیلی از طرف ما برایتان ارسال خواهد شد که حاوی لینکی است.باکلیک برروی آن لینک شما نیز به جمع هزاران عضو خبرنامه ما میپوندید.



Enter your email address:

Delivered by gachsaran.rzb.ir

کاربران عزیز گچساران کلیک 25 درصد تخفیف دامنه دات کام به مدت محدود


جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

آخرین ارسال های انجمن
alijam بازدید : 2011 دوشنبه 18 اردیبهشت 1391 نظرات (11)

بوت سیستم‌عامل شامل همه عملیات مربوط به راه‌اندازی سیستم‌عامل است. گاهی اوقات برای رفع برخی مشکلات یا اجرای برخی نرم‌افزارها، بوت به شکلی تغییر داده می‌شود تا به‌جای راه‌اندازی سیستم‌عامل، ابزار موردنظر شما فراخوانی شده و بتوانید بدون نیاز به سیستم‌عامل، کارهای موردنظرتان را در رایانه اعمال کنید.

مدیریت بوت در رایانه نیازمند مهارت و تخصص است اما نرم‌افزار EasyBCD انجام این کار را برای کاربران مبتدی نیز آسان ساخته است. به کمک این ابزار حتی کاربران مبتدی هم می‌توانند کنترل بوت رایانه را در دست بگیرند و گزینه‌های مختلفی را نیز به منوی بوت سیستم‌عامل اضافه یا از آن حذف کنند! یکی از کاربردهای این نرم‌افزار این است که شما بدون نیاز به رایت‌کردن سی‌دی‌های بوت نرم‌افزارهای مختلف، همچون دیسک‌های نجات ویروس‌یاب‌ها یا برنامه‌های مدیریت هارد‌دیسک و پارتیشن‌بندی، می‌توانید فایل ایمیج ایجاد شده توسط نرم‌افزار را از روی هارد‌دیسک به صورت یک گزینه جدید به منوی بوت رایانه اضافه کنید و با انتخاب آن پیش از بارگذاری سیستم‌عامل به استفاده از این ابزار بپردازید. این روش برای استفاده از ابزارهای تعمیر و بازیابی اطلاعات و .... نیز کاربرد بسیار زیادی دارد و تنها یکی از کاربردهای این نرم‌افزار به‌شمار می‌رود. تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات بوت رایانه، ایجاد حافظه‌های فلش بوت، پنهان‌سازی پارتیشن‌ها و ایجاد سناریوهای مختلف برای بوت رایانه از دیگر امکاناتی است که با این نرم‌افزار در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

استفاده شخصی و غیرتجاری از این نرم‌افزار، رایگان است و می‌توانید پس از مراجعه به لینک زیر و وارد‌کردن نام و آدرس ایمیل خود، نسخه‌ای از آن را به‌صورت رایگان دانلود کنید:

http://neosmart.net/download.php?id=1


alija...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مهران در تاریخ 1348/10/11 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون نجاتم دادید به خدا .بعضی برنامه ها به خدا آدم رو نجات میدن .کی فکرشو میکرد من بتونم با یک دکمه بوت مدیریت کنم.دست سازندهاش درد نکنه.مهران از سرپل ذهاب

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 1:18 دقیقه ارسال شده است

Thanks very much !
به نظرم از Vista Boot Pro خیلی راحت‌تر و بهتره...

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

سلام. خسته نباشيد . برنامه ديگري هم هست که ميشه به عنوان جايگزين اين برنامه استفاده کرد . اسم برنامه Vista Boot Pro است .

http://www.vistabootpro.org

این نظر توسط neda arghashi در تاریخ 1348/10/11 و 1:17 دقیقه ارسال شده است

با سلام و خسته نباشید به مدیریت سایت
من نرم افزار EasyBCD 2.0.2 رو دان کردم، ولی به دلیل ناآگاهی، سبب شد
که بوت سیستم من به هم بخورد، من در سیستمم از دو ویندوز،
xp در درایوc، و7 در درایو D استفاده می کنم، ولی حالا فقط بوتxp هستش،
چطوری میشه بوت سیستمم رو به حالت قبل برگردونم؟
اگه میشه برای این نرم افزار آموزش به صورت PDF قرار بدین.
ممنون.

این نظر توسط sasan در تاریخ 1348/10/11 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
خیلی عالی بود.
من xp و 7 رو نصب کرده بودم و بعد سون رو حذف کردم ولی منوی اون همچنان به صورت پیش فرض فعال بود و باعث درد سر شده بود. ولی با این برنامه تونستم مشکل رو برطرف کنم. البته امکانات خیلی خوب دیگه ای هم داره.
موفق باشید.

این نظر توسط admin در تاریخ 1348/10/11 و 1:15 دقیقه ارسال شده است

دوست عزیز، اگر هر دو ویندوز شما ویندوز ایکس پی باشد، وارد ویندوز ایکس پی شوید که میخواهید باقی بماند و به روی درایو ویندوز ایکس پی دیگر راست کلیک کرده و Format را بزنید. پس از اتمام فرمت درایو ، بر روی My Computer راست کلیک کرده و Properties را بزنید. به تب Advanced رفته و در قسمت Startup and Recovery روی Settings کلیک کنید. اکنون دگمه ی Edit را بزنید. با زدن Edit ، نوت پدی باز می شود که شما خطوط مربوط به ویندوزها را می بینید. با دقت فراوان، خط مربوط به ویندوز ایکس پی که میخواهید حذف شود را پاک کنید و فایل نوت پد را ذخیره کرده و خارج شوید. یکبار سیستم را ریست کنید.

اما اگر یکی از ویندوزها ایکس پی و ویندوز دیگر سون است، می بایست مطابق دستور زیر عمل کنید:

اگر میخواهید ویندوز XP را حذف کنید، اولا نرم افزار EasyBCD را دانلود و در ویندوز 7 نصب کنید. بعد از نصب نرم‌افزار و اجرای آن در محیط ویندوز7 در پنجره برنامه، گزینه ی مربوط به بوت شدن ویندوز ایکس پی را از برنامه حذف کنید. ثانیا روی درایو ویندوز ایکس پی که میخواهید پاکش کنید، راست کلیک نموده و Format را بزنید.
اگر میخواهید ویندوز 7 را پاک کنید، وارد ویندوز ایکس پی شوید که میخواهید باقی بماند و به روی درایو ویندوز 7 راست کلیک کرده و Format را بزنید. پس از اتمام فرمت درایو ، بر روی My Computer راست کلیک کرده و Properties را بزنید. به تب Advanced رفته و در قسمت Startup and Recovery روی Settings کلیک کنید. اکنون دگمه ی Edit را بزنید. با زدن Edit ، نوت پدی باز می شود که شما خطوط مربوط به ویندوزها را می بینید. با دقت فراوان، خط مربوط به ویندوز 7 که میخواهید حذف شود را پاک کنید و فایل نوت پد را ذخیره کرده و خارج شوید. یکبار سیستم را ریست کنید.

این نظر توسط سعید در تاریخ 1348/10/11 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

من روی درایو c ویندوز 7 نصب کرده بودم و الان روی درایو D ویندوز Xp نصب نموده ام . الان سیستم فقط روی ویندوز xp بالا میاد ،باید چه کار کنم که توی بوت شدن بتونم از هر دو ویندوز استفاده کنم؟

این نظر توسط مهمان در تاریخ 1348/10/11 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

دستتون درد نکنه عالی بود. من به صورت زیر عمل کردم چون میخواستم در کنار ویندوز سون ویندوز xp هم داشته باشم.
بعد از نصب نرم‌افزار و اجرای آن در محیط ویندوز7 در پنجره برنامه، در سمت چپ گزینه Add New Entry را انتخاب کنید. در قسمت Windows در بخش Type ویندوز XP را انتخاب کنید. سپس نام دلخواه و همچنین تیک گزینه Automatically را نیز فعال کنید. کلید Add Entry در سمت راست را بزنید. با Restart کردن سیستم هر دو ویندوز قابل دسترسی خواهند بود.

این نظر توسط nazanin در تاریخ 1348/10/11 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان آیا میشه از این برنامه به عنوان بوت کننده چند سیستم عامل استفاده کرد؟ یعنی میخوام چندتا درایو primary بسازم فقط یکشون active باشه و مابقی hidden کنم و روشون سیستم عاملهای دیگه ای مثل لینوکس و یا مک نصب کنم و زمانی که سیستم بالا میاد نشون بده که مثلا من یه وینذوز7 دارم یه لینوکس و یه مک و بتونم به هرکدام که بخوام سوئیچ کنم ممنون اگه پاسخ بدید

این نظر توسط admin در تاریخ 1348/10/11 و 1:09 دقیقه ارسال شده است

سلام بله میشه این کار رو کرد اصلا این نرم افزار رو برا همین کارار سختن دیگه! اول برو قسمت BCD Deployment
روی دکمه write MBR کلیک کن بعد برو قسمت Add New Entery درایوی که ویندوز دیگه رو نصب کردی انتخاب کن یه اسم هم
براش بزار بعد رو ی دکمه Add Entery کلیک کن تمام !
وقتی سیستم رو ریست کنی یه صفحه میاد میتونی مشخص کنی که به کدوم ویندوز میخوای وارد بشی .
در ضمن از قسمت Advanced Settings در تب Advanced میتونی حالت بالا اومدن ویندوز رو هم مشخص کنی که در حالت نرمال باشه یا Safe mode .
از قسمت Edit Boot menu هم حالت پیش فرض رو مشخص میکنی یا حالات اضافی رو پاک میکنی
موفق باشی .


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
خرید هاست و دامنه با تخفیف ویژه و امکان تبلیغ در گوگل و...



جهت ثبت سفارش خرید دامنه بین المللی دات کام از شرکت برتینا (تنها شرکت سفارش شده ایرانی در سایت ماکروسافت) و برخورداری از تخفیف گچساران کلیک ،ازطریق لینک های زیر و یا کلیک برروی بنر بالابراحتی میتوانید اقدام نمایید..ضمنا امکان ثبت و خرید دامنه توسط کارشناسان ما وجود دارد.جهت مشاوره خرید و یا طراحی سایت و سئو ... با شماره زیر تماس حاصل فرمایید
لینک خرید دامنه دامنه دات کام
لینک خرید هاست و دامنه 
تلفن مشاوره و طراحی سایت:

09362022458
09034669668

درباره ما
Profile Pic
اینجا خواهید دید: جدیدترین نرم افزارها بهمراه اموزش گام به گام، دانلود جدیدترین اهنگها، فیلمها ،انیمیشنها ،نرم افزارها، دانلودرایگان انواع کتاب ومقالات اموزش،فرصتهای شغلی بصورت روزانه اخبار گچساران،ایران ودنیا،درگچساران کلیک gachsaran.rzb.ir
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 571
  • کل نظرات : 953
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 981
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 249
  • بازدید امروز : 721
  • باردید دیروز : 994
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 721
  • بازدید ماه : 20,604
  • بازدید سال : 131,099
  • بازدید کلی : 3,388,387
  • کدهای اختصاصی

    I heart FeedBurner